Par mums
English version - http://info-design-studio.blogspot.com
Russian version - http://info-design-studio-ru.blogspot.com
Informācijas dizaina studijas „Orius” pašu rekord-sasniegums ir pārspēts!
Piezīme: Informācija ir vērā ņemama, taču ar 2013.gada februāri daudz kas ir mainījies info-dizaina attēlu un vispārējo meklējumu reitingos.
Jaunais sasniegums– attēli, atbilstoši atslēgas vārdiem - The tops of info design -
1. un šoreiz arī 2. vietā nu jau starp vairāk nekā 7 miljardiem
internacionālo „Google” attēlu meklēšanas pieprasījumu
(rezultāti uz 01.09.2012. plkst.10.00).
Pirmās vietas ar citiem atslēgas vārdiem, saistītiem ar informācijas dizainu, ir vēl krietni vairāk! Pie tam miljarda un simt miljonu rezultātu vidū!
Tādējādi ir apstiprināta studijas devīze un darba mērķis: „Informatīvie attēli - meklētāju 1. lapās, 1. vietās!”
Atcerēsimies, 23. jūlija publikācijā tika solīts, ka aprakstītie 4 soļi uz efektivitāti, visas „Orius” info- dizaineru komandas inovācijas un „know how” tiks pielietoti ar paaugstinātu rūpību, lai rakstam pievienotie informatīvie attēli parādītos interneta meklēšanas topos. Tas būtu pats taustāmākais info-dizaina studijas „Orius” profesionālisma apliecinājums.
(sk. iepriekšējo rarstu citā lapā) un tajā ievietotos informatīvos attēlus:
Tas nu ir izdarīts!
(sk. iepriekšējo rarstu citā lapā) un tajā ievietotos informatīvos attēlus:
![]() |
23. jūlija rakstam pievienotie attēli (visi vienā) |
Tas nu ir izdarīts!
Ņemsim vērā, ka sāncensība šoreiz nenorisinājās par tēmām, visai tālām no informācijas dizaina, piem. šujmašīnu reklāmas, kur savus darbus publicē gan profesionāļi klienta uzdevumā, gan amatieri.
Šoreiz tā bija sacensība: Kurš ir pasaulē labākais info- dizainā un informatīvo attēlu producēšanā. Pasaules mērogā!
„Mēs esam savas profesijas topā” - To ar augšminētajiem rezultātiem informācijas un vizuālā dizaina studijas „Orius” digital production komanda ir pierādījusi un apstiprinājusi.
Galīgas skaidrības labad jāsaka, ka faktiski viss uz šādu rezultātu virzītais darbs tika paveikts jau bloga tapšanas stadijā, t.i. viss nepieciešamais bija paveikts uz publikācijas momentu. Taču tas nenozīmē, ka saita optimizācijas iespējas ir izsmeltas. To vēl ir krietni daudz.
Tagad, kad vasaras un rudens sākuma atvaļinājumu prieki ir palikuši gaišās atmiņās, ir pienācis laiks rezultātu apkopošanai. (principā rakstām priekš slinkajiem un lēnajiem, jo aktīvākie jau sen paši ir visu izpētījuši. Protamas, gribējās parādīt arī ilgāka laika rezultātus un sagatavot kārtējo vizuālo „info-grāvēju” porciju).
Kaut gan aptuvenais solītais termiņš bija mēnesis, rezultāti „Google” meklētājā parādījās jau pēc 2- 4 dienas pēc publikācijas!
The studio of info-design
Information design studio
Steps to highest ratings of design
Kā gan var iztikt bez galvenā stratēģa un koncepciju autora?
- Producer of information design studio
Nedaudz savādākā variantā - Producer of info-design studio, miljarda robeža tika sasniegta un pārsniegta jau 3 dienas pēc publikācijas.
Lūdzam vērst uzmanību uz to, ka tie ir: „Visi rezultāti”, „ Jebkurā laikā ”, „Jebkāda lieluma” un „Jebkādas krāsas”
Google attēlu meklēšana tikai latviešu valodā
informācijas dizaina studija
- kādi gan citi vārdi varētu būt vēl nozīmīgāki priekš informatīvā un vizuālā dizaina studijas -
(3 dienas pēc publikācijas)
Informācijas dizaina studija - (pēc 2 mēnešiem)
Uz publikācijas brīdi, protams rezultāti būs savādāki. Pat vienas dienas ietvaros tie var mainīties.
Vienkārši vēlreiz apskatāmies un paturam atmiņā 23. jūlija raksta attēlus, kopējam atslēgas vārdus, ielīmējam Google attēlu (vai teksta) meklētāja logā un skatāmies rezultātu dinamiku.
Ejam tālāk.
Kā jau rakstījām, augsti reitingota grafika „pavelk” uz augšu arī kopējo reitingu.
Info-dizaina studijas „Orius” rezultāts ar to pašu nosaukumu-
informācijas dizaina studija kopējos tīmekļa meklējumos:
Nav slikti priekš mūsu mazās Latvijas. Taisni brīnums, cik liela interese un cik daudz materiāla par info-dizainu.
Līdzīgi ar
Bez „tīras” attēlu vai kopējās tīmekļa meklēšanas var un vajadzētu mēģināt arī Google „vairāk rīku” opcijās (kreisajā pusē apakšā) sadaļu
„sites with images - vietnes ar attēliem”
Šādā variantā ļoti labi redzams, kur ar tekstu ir mehāniski darbojušies tikai SEO reitingu cēlāji, bet kur pie teksta un vizuālā noformējuma ir centīgi pastrādājuši tiešām radoši info-dizaineri.
It sevišķi tas attiecināms uz daudzmiljonu meklēšanas pieprasījumiem angļu val., kur ir fantastiski augsta konkurence.
Šajā sakarā vēlreiz atcerēsimies, ka sāncensība norisinās par tiešām kvalitatīva informācijas vizuālā noformējuma reitingiem.
Kādi gan var būt vizuālās informācijas studijas reālie panākumi (uzsvars liekams uz „vizuālās”), ja par tiem tiek tikai gari un plaši rakstīts, šādā veidā ieņemot 1. vietas kopējos saitu meklējumos, bet nav neviena informatīva vai skaidrojoša attēla 1. vietās!
Atgādināsim, ka info-dizaina studija „Orius”, atšķirībā no vairuma līdzīgu studiju parasti nenodarbojas ar visa saita producēšanu. Būsim reālisti- šāds pakalpojums, ja to veic tiešām pasaules topu līmenī, prasa ilgstošu pasūtītāja un info-dizaineru sadarbību un regulārus personiskus klātienes kontaktus. Diez vai pat videokonferences spēj pilnībā nodrošināt šādu sadarbību. Latvijā šāda problēma nepastāv (trekns pluss pašmāju klientam), bet ārzemēs, liela budžeta projektos protams jāveic ilgstošs izbraukums pie pasūtītāja. Bet tās ir diezgan lielas papildus izmaksas.
Izņēmums ir atsevišķa procesa, preces vai personas prezentācijas Web- lapas veidošana. Tas var būt arī saits ar autora/autoru digitālā materiāla on-line pārdošanas iespējām. Šādos gadījumos vizuālās informācijas dizaina studijas „Orius” komanda izstrādā arī SEO prasībām atbilstošu tekstuālo daļu, kā arī visu nepieciešamo šāda saita optimālai funkcionēšanai. (sīkāk var iepazīties sadaļā „par mums” )
Jāpiebilst, ka dažreiz info-dizaineru un klienta ilgstoša klātienes sadarbība ir nepieciešams pat atsevišķu, bet ļoti augsti reitingotu informatīvo attēlu producēšanai, tomēr pamata optimālais variants ir „piepildīt” jau esošo mājas lapu vai papildināt pasūtītāja iesniegto tekstuālo un vizuālo informāciju ar attiecīgiem skaidrojošiem un informatīvajiem attēliem, shēmām vai video, izmantojot interneta attālinātās sadarbības iespējas. Tādā veidā, strādājot pat dažādās pasaules malās, var tikt nodrošināta klienta pamatieceres maksimāli precīza vizualizācija un individuālo īpatnību saglabāšana.
Maksimāls informācijas daudzums, piemērotība masu auditorijai un interneta specifikai, kā arī 1. vietas attiecīgās nozares vizuālās informācijas topos- tas jau ir „Orius” info-dizaineru „mājas” uzdevums.
Ir jau studijas "Orius" blogam vietas info-dizaina nišas 1. lapās arī kopējos (teksta) WEB meklējumos:
The high rated information design studios – 3. vieta no 234 miljoniem
The highest rated information design studios – 1. vieta no 99 700 000
The best rated information design studios - 7. vieta no 106 000 000 kopējā WEB meklēšanā un 1. vieta lietojot opciju „vietnes ar attēliem- sites with images” (73 100 000)
Kā arī:
steps for effectiveness of info design - 1. vieta no 42 200 000
steps for visual data effectiveness - 1. vieta no 24 000 000 meklēšanas rezultātiem.
Kas notiek krievu valodā, pēc dažām dienām lasīsim http://info-design-studio-ru.blogspot.com/ (negribētos jaukt šriftus)
Daži svarīgākie rezultāti meklējumiem krievu valodā:
(3 dienas pēc publikācijas)
„sites with images - vietnes ar attēliem”
Atgādināsim, ka info-dizaina studija „Orius”, atšķirībā no vairuma līdzīgu studiju parasti nenodarbojas ar visa saita producēšanu. Būsim reālisti- šāds pakalpojums, ja to veic tiešām pasaules topu līmenī, prasa ilgstošu pasūtītāja un info-dizaineru sadarbību un regulārus personiskus klātienes kontaktus. Diez vai pat videokonferences spēj pilnībā nodrošināt šādu sadarbību. Latvijā šāda problēma nepastāv (trekns pluss pašmāju klientam), bet ārzemēs, liela budžeta projektos protams jāveic ilgstošs izbraukums pie pasūtītāja. Bet tās ir diezgan lielas papildus izmaksas.
Izņēmums ir atsevišķa procesa, preces vai personas prezentācijas Web- lapas veidošana. Tas var būt arī saits ar autora/autoru digitālā materiāla on-line pārdošanas iespējām. Šādos gadījumos vizuālās informācijas dizaina studijas „Orius” komanda izstrādā arī SEO prasībām atbilstošu tekstuālo daļu, kā arī visu nepieciešamo šāda saita optimālai funkcionēšanai. (sīkāk var iepazīties sadaļā „par mums” )
Jāpiebilst, ka dažreiz info-dizaineru un klienta ilgstoša klātienes sadarbība ir nepieciešams pat atsevišķu, bet ļoti augsti reitingotu informatīvo attēlu producēšanai, tomēr pamata optimālais variants ir „piepildīt” jau esošo mājas lapu vai papildināt pasūtītāja iesniegto tekstuālo un vizuālo informāciju ar attiecīgiem skaidrojošiem un informatīvajiem attēliem, shēmām vai video, izmantojot interneta attālinātās sadarbības iespējas. Tādā veidā, strādājot pat dažādās pasaules malās, var tikt nodrošināta klienta pamatieceres maksimāli precīza vizualizācija un individuālo īpatnību saglabāšana.
Maksimāls informācijas daudzums, piemērotība masu auditorijai un interneta specifikai, kā arī 1. vietas attiecīgās nozares vizuālās informācijas topos- tas jau ir „Orius” info-dizaineru „mājas” uzdevums.
Ir jau studijas "Orius" blogam vietas info-dizaina nišas 1. lapās arī kopējos (teksta) WEB meklējumos:
Un tagad angļu valodā, (arī Google meklētājā):
***Neliela, bet svarīga īpatnība- ja ievadām angļu atslēgas vārdus latviešu meklētājā (ja vārds ir internacionāls), rezultāti parasti (bet ne vienmēr) ir augstāki nekā tad, ja meklējam oriģinālajā angļu lapā. Tas ir saistīts ar to, ka 1. gadījumā tiek apkopoti pilnīgi visi, kas lieto latīņu burtus, otrajā- tikai angliski runājošie vai lietojošie meklētājus angļu valodā.
Vieta un meklēšanas pieprasījumu skaits arī var atšķirties, atkarībā no vietējā laika (nakts, rīts, diena, vakars), nedēļas dienas utt.
Tātad, skatāmies:
Studio of info design
Studio of information design
Studio of info-design
The studio of info-design Un beidzot, ar atslēgas vārdiem - The tops of info design –
(angļ. informācijas dizaina virsotnes)
01.09.2012. plkst.10.00 ir pārspēts pašu rekord-sasniegums:
Kuri gan atslēgas vardi varētu labāk atbilst galvenajai 23. jūlija raksta tēmai un informācijas dizaina studijas „Orius” darba virzībai, prioritātēm un reāliem sasniegumiem?
Objektīvāku un labāku reklāmu savas produkcijas un pakalpojumu kvalitātei nemaz nevar vēlēties.
Pie tam nekādas maksas, „melno” un „pelēko” SEO optimizācijas paņēmienu. (speciālisti zina, par ko iet runa)
Nobeigumā:
Google attēlu meklēšanā var vēl paeksperimentēt ar tādiem informācijas un vizuālā dizaina tēmai svarīgiem vārdiem kā
- Informācijas dizaina soļi (viena no galvenajam 23. jūlija raksta pamattēmām par informatīvo dizainu- gan teksts 1. vietā, gan lielākā daļa attēlu)
- Informācijas dizaina uzdevumi
- Vizuālā informācija internetā
- Informācijas dizaina panākumi.
Internacionālie
- The highest ratings of info design, šoreiz derēs arī pilnais The highest ratings of information design
Bez attēlu meklēšanas te der paskatīties kopējos meklējumus un opciju „vietnes ar attēliem”
- Steps to highest ratings of info design
- Quality of information design
Attiecas uz citu nopietnu nozari, bet kā atbilstoši arī ir 1. lapās
- Market and own business analysis
- Analysis of internet and own business
Veiksmi!
Un nekautrējaties, rakstiet oriusdigital@gmail.com!
P.S.
1. Kā jau rakstījām, pirmkārt velētos strādāt Latvijā un tikai tad ārzemēm,
bet, mīļie tautieši Latvijā-
ja sava veselā saprāta pietrūkst, un mūsu biznesa idejas, apsviedība un uzņēmība nesniedzas tālāk par primitīvu „prihvatizāciju” un lētu tālākpārdošanu nezin kam; Viduvējību, toties radu un draugu protekcionismu, nesamērīgiem „atkatiem’ un taml., nav ko sūkstīties par „nekaunīgajiem” krieviem un bagātajiem amerikāņiem un eiropiešiem, kuri „visu uzpērk” un mierīgā garā virza savu biznesu uz priekšu.
Ja mūsu pusē. būs klusums tanī laikā, kad krievu un angļu variantos norisinās intensīva darbība, skaidrs, kam un par kādām cenām strādāsim.
Tautieši ārzemēs! –
radošo profesiju pārstāvji, īpaši tie, kas dzīvo vācu, franču, spāņu valodās runājošās zemēs, protams arī angļu. Vēl labāk, ja gadās kāds profesionāls mājas lapu veidotājs.
Labprāt redzētu Jūs kā pārstāvjus, vietējās specifikas un mentalitātes pazinējus, ar kuriem var gan produktīvi sadarboties, gan vienkārši būt labās draudzīgās attiecībās.
Pie tam šī nu ir reāla iespēja parādīt, ka arī Latvijā kaut kas tiešām prātīgs ne tikai tika, bet arī var tikt darīts.
2. Īsi par cenām.
Tās ir adaptētas konkrētiem reģioniem (t.sk. Latvijai) un nebūt nav tik fantastiskas kā rezultāti! Kaut gan visa info-grafika tiek producēta tālāk-virzīšanai interneta vizuālās informācijas topos, tās ir vidējās pieņemtās attiecīgo reģionu info-dizaineru pakalpojumu tirgiem. Vienīgā „Orius” atšķirība – tiek pielietoti elastīgi koeficienti pēcapmaksai par vietām 1. lapās, vai 1. vietās atkarībā no meklēšanas pieprasījumu skaita.
Protams, ieņēmušais 1., 2. līdz 10. vietu 100 miljonu meklēšanas rezultātos attēls maksās vairākkārtīgi, nerunājot par miljardu topiem. Šādi rezultāti prasa pamatīgu priekšizpēti un interneta analīzi. Kā jau iepriekšējā rakstā bija minēts, klientam būtu jāsamēro savs budžets ar reālajām vajadzībām, jāskatās, cik liela auditorija un kur būtu nepieciešama.
Un jārīkojas!
Konkrētāk par „Orius” cenu politiku, termiņiem, iepriekšpieteikšanos u.c. FAQ tuvākajos rakstos.
Un P.P.S.! kā uzvaras akords info dizaina studijas „Orius” vizuālo darbu efektivitātes prezentācijai!
Atslēgas vārdi - Info design images placed the first - Pirmās trīs vietas no 12 miljardu attēlu meklēšanas pieprasījumiem
no 29.09.2012 – (t. i. vairāk, nekā 2 mēnešus pēc pirmāš publikācijas līdz pat 3.11. 2012.)
Vēl, vairāk nekā 10 miljardu GOOGLE attēlu meklēšanā pirmās divas vietas ir ieņemtas ar atslēgas vārdiem - First placed info design images
„WEB”, opcija „text with images” :
Atslēgas vārdi- The best information design images –
4.- 8. vieta (kā nu kur un kad: Google lv ,com vai ru) no vairākiem miljardiem!
Atslēgas vārdi - The best info design images - 4.- 6. vieta no vairākiem miljardiem!
Kuri tad ir labākie info dizaina attēli? Skatieties paši-
The world's highest rated information design images
Jā, tulkojumā tas skan: Pasaulē visaugstāk novērtētie info-dizaina attēli
Nu jau 3 mēnešu ilgumā pēc publikācijas, attēlu opcijā - 1. vieta,
vietnēs ar attēliem - 3. vieta
The world's best studios of information design
Attiecīgi "Vislabākās pasaulē info-dizaina studijas"
vietnēs ar attēliem - 1. vieta, tikai attēli 1. lapā.
Tā, ka ziņas virsrakstā nebija tikai skaļa reklāma.
Spriežot pēc Google 2012. gada vasaras-rudens rezultātiem, tas tā ir!
Vieni no Pasaules tīmeklī vislabāk novērtētajiem info-dizaina darbiem tik tiešām tapuši tepat Latvijā.
Par to rūpējās vizuālās informācijas dizaina studijas "Orius" komanda un